"Tu de ce scrii?"

09.02.2020

"De ce scrii?"
E o intrebare care mi se pune adesea ... de ce am scris cartea "Mindfulness- Descopera fericirea din interior" ?! De ce am scris-o si pe a doua "Mindfulness A way to improve your mental wellbeing"?!

De ce pregatesc si alte carti? "Tu de ce scrii?"
Scriu pentru ca ... vreau sa transmit un mesaj ... pentru ca simt anumite lucruri, pentru ca am trecut prin anumite situatii eu insami si acum vreau sa ii ajut pe cei care trec prin situatii similare. Scriu pentru ca ... am invatat ceva ce ii poate ajuta si pe ceilalti sa foloseasca ceea ce scriu si sa treaca mai usor, mai repede peste momentele grele din viata lor. Scriu pentru ca vad anumite lucruri intr-un anumit fel, diferit de altii si stiu ca i-ar putea ajuta.
Daca ajut o singura persoana, poate ca nu va schimba intreaga lume, dar ar putea schimba lumea unei singure persoane ... si asta mi-ar fi de ajuns.
Ei bine, scriu pentru ca ... atunci cand scriu, invat. Atunci cand scriu si invat, am mai multe de spus si scriu mai mult.
Scriu pentru ca ... atunci cand scriu ma ajut pe mine sa vad acea parte din viata mea mai frumoasa si interesanta. Scriu pentru ca ma relaxeaza, pentru ca scrisul imi dezvolta simtul creativ, imi dezvolta increderea in mine si in ceilalti. Scriu pentru ca ... atunci cand scriu am sentimentul ca pot realiza orice ... si chiar pot!
Zile frumoase sa aveti!

© 2018 MINDFULNESS PROIECT REALIZAT DE DELIA SERBAN
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți