Retrospectiva … 4 ani de existenta a primei carti sub semnatura Delia Serban

21.09.2022
O retrospectiva acum dupa 4 ani de la lansarea cartii??? Cartea a fost scrisa in momente de durere, de doliu in urma unei persoane dragi. Cartea este chiar dedicata memoriei acestei persoane. A fost conceputa ca un ghid pentru descoperirea interioara a fiintei, un echilibru intre interior si exterior, o vindecare launtrica a fiecaruia. Un ghid creat de mine si pus in practica prin aceasta carte. Ce s-a intamplat in acesti 4 ani? Din pacate viata nu a fost usoara in acesti ani si a "lovit" din nou in acelasi loc, luand de langa mine o alta persoana draga mie, rascolind sentimente, emotii si amintiri. Azi, revazand filmuletul si pozele de la lansare, ma rascoleste din nou vazandu-l acolo ... pe tata. Era pentru prima data cand participa la un astfel de eveniment, nu stia cum va fi, ce este ... dar a fost acolo, prezent, cu privirea atintita catre mine si adancit in gandurile lui legate de treburile gospodaresti. Era intr-un fel mandru de ceea ce se intampla, desi nu prea stia exact ce insemna. Era acolo sa-mi ofere suport si sprijin, asa cum a facut-o dintotdeauna, cu simplitatea si simtul umorului lui. Poate o sa va povestesc intr-o alta carte despre cum a simtit tata ziua aceea ... povestita cu cuvintele glumete ale lui. Revenind la retrospectiva, am sa marturisesc ca eu insami am recitit si pus in practica ideile din cartea mea, pentru a doua oara mi-a fost de ajutor in momentele dureroase ale vietii. A functionat si de data aceasta. Imi aduc aminte ca in discursul tinut in ziua lansarii am mentionat chiar ca imi doresc ca acest ghid, aceasta carte sa fie acolo, cu voi, atunci cand aveti nevoie, in acele momente grele, sa o purtati cu voi in buzunarul de la haina sau in geanta si sa o recititi in orice moment. Mi-am urmat propriul sfat si ma bucur ca am reusit sa inving acele momente din nou.Din mesajele primite, am inteles ca mai sunt si alte persoane carora aceasta carte a facut o diferenta in modul de percepere, in modul de raportare si intelegere a unor situatii mai dureroase din viata. Daca si voi aveti povestioare pe care doriti sa le impartasiti, legate de carte, daca va ajutat sau cum a facut-o, va astept sa-mi scrieti in mesaj public sau privat.Va multumesc si va doresc bucurie in suflet in fiecare moment al vietii! 🤍


  •  
© 2018 MINDFULNESS PROIECT REALIZAT DE DELIA SERBAN
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți