Retraieste energia momentului inceputului

27.08.2019

Retraieste energia momentului inceputului!

O experienta pe care v-o recomand din inima ... fii turist pentru o zi in orasul tau!
Indiferent in ce oras te afli, fie ca este orasul tau natal, fie ca este orasul in care te-ai mutat acu cativa ani, cu siguranta iti amintesti cu bucurie in suflet de momentul inceputului .... visurile tale, planurile tale, energia si exuberanta, adrenalina ce iti umplea fiecare particica din corpul tau ... starea aceea de deschidere catre ceva nou, de receptivitate si puterea ta interioara ca orice iti poti indeplini ....
Ei bine, e ceva timp de cand nu ai mai simtit astfel, nu-i asa? Viata cotidiana, grijile, problemele de tot felul, jobul, copii parca ti-au inghitit toata aceasta energie si parca nici orasul nu mai este ceea ce a fost, nici tu nu mai simti ca inainte, parca nici tu mai esti aceeasi sau acelasi ... rutina, obisnuinta e cea care domina acu .... Si cu nostalgie privim catre trecut ... dam vina pe varsta, dam vina pe altii, dam vina pe viata .... cand de fapt.... e vina noastra.
Gandurile, actiunile noastre ne creeaza viata pe care o traim. Atitudinea si acceptarea, deschiderea noastra catre anumite situatii, increderea in noi si dorinta de a-ti dori cu adevarat schimbarea in viata ta te vor face sa readuci, sa mentii si sa retraiesti momentele de inceput din viata ta dupa care tanjesti acum.
A medita asupra momentul inceputului, a readuce acea energie efervescenta, magica si pozitiva se poate realiza ori de cate ori ne dorim.
O metoda de a retrai momentul inceputului este cea pe care am folosit-o si eu ieri. Fii turist pentru o zi in orasul tau!
Ieri am dedicat ziua vizitarii orasului in care locuiesc - Londra. Nu trebuie sa te afli si tu in acelasi oras, poti fi oriunde in lumea asta, nu orasul e cel important in aceasta tehnica ci raportarea ta vizavi la ceea ce ai simtit sau simti referitor la acea calatorie. Sunt convinsa ca stari de fericire si bucurie se produc in orice oras si loc.... depinde ce te face fericit .... depinde ce intelegi prin fericire (pentru asta iti recomand sa citesti cartea mea "Mindfulness- Descopera fericirea din interior", vezi avea o alta viziune asupra fericirii).
Cum spuneam, ieri mi-am luat palaria de soare intr-o mana si harta Londrei in alta, am luat bilet la autobuz (ieri am realizat si dependenta mea de masina :) ) si am inceput aventura ... dintr-o parte a orasului in cealalta .... am schimbat autobuzele sa fiu sigura ca acopar cam tot orasul..
Ideea este alta .... calatoria mea de ieri a fost diferita de alte dati. A fost una PREZENTA!!! Am fost mindful pe intreaga calatorie .... am retrait stari, emotii, bucurii...
Locuiesc in acest oras de 12 ani, dar nu am pus atentia mea asupra starilor si trairilor create de acest oras. Desi unul din joburile mele ma duce saptamanal in aceste locuri, desi de atatia ani am tot trecut cu treaba prin aceste zone, gandul meu a fost mereu in alta parte.
Ieri, a fost altfel ... ieri am retrait emotia si bucuria, mi-am retrait visul si sperantele de la inceput, cand am ajuns pentru prima data in aceasta tara, cand am trecut prima data prin aceste locuri si am vazut cu ochii mei ceea ce doar la Tv vedeam. Ieri am retrait emotia momentului inceputului si acea stare a ramas in inima mea si acum cand scriu aceste randuri.
Asa cum am zis, nu trebuie sa te afli in Londra sa simti asta. Fii turist in orasul tau pentru o zi!!! O zi in care te detasezi de tot in jurul tau, o zi in care telefonul nu are loc in calatoria ta, o zi in care te simti in vacanta in orasul in care te "invarti" in fiecare zi si nu iti mai produce nici o stare, nici o traire.
Retraieste o bucurie de demult, recreeaza o stare de bucurie, readu zambet in viata ta ... relaxeaza-te macar pentru o zi.
Fii mindful la tot si recunoscator vietii pentru aceasta experienta!

© 2018 MINDFULNESS PROIECT REALIZAT DE DELIA SERBAN
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți