9 Mai - Zi aniversara - Prima aparitie a unei carti semnate Delia Serban

09.05.2020

9 Mai - o zi importantă pentru mine, ziua în care a început totul, ziua în care am "zburat".
9 Mai 2018 - ziua în care apărea pentru prima dată o carte sub semnătură Delia Șerban.
9 Mai 2018 -ziua in care se lansează pe o platformă online americana prima carte Delia Serban.
9 Mai 2018 - ziua în care a început să fie împărtășit conceptul Mindfulness, ziua în care am ales sa împart cu voi "Arta de a fi mindful"
9 Mai 2018- ziua în care se concretizează din ce in ce mai mult i...deea că visele devin realitate
9 Mai 2018 - apare pe piata internațională de carte Mindfulness- Descopera fericirea din interior
După o perioadă de transformări personale, după o perioadă de doliu, dezamăgiri, neîncredere și căutare, se naște dorința de a împărtăși cu voi ceea ce m-a ajutat pe mine sa pot sa îmi păstrez echilibrul emoțional și mental și cum altfel decât în așternerea acestor tehnici, exerciții, idei, concepte într-un așa numit "ghid interior". Uneori, cele mai mai încercări din viata noastră ne modelează in cea mai bună variantă a noastră. Așa s-a petrecut și cu mine.
Acum, după 2 ani pot spune că a fost cea mai buna idee pe care am putut sa o am. Impactul pe care această carte l-a avut pentru cititori a fost peste așteptările mele și mulți dintre ei au înțeles și au aplicat cele scrise de mine, astfel mulți îmi scriu și îmi mulțumesc pentru schimbarea petrecuta în viețile lor.
De asta am și zis că a fost cea mai buna idee. Poate că prin ceea ce scriu ajut o singură persoană și nu întreaga lume, dar mie îmi este de ajuns să știu că a schimbat lumea unei singure persoane.
Nicolae Titulescu spunea: " Și chiar de nu voi fi un far, ci o candelă, ajunge. Și chiar de nu voi fi o candelă, tot ajunge, fiindcă m-am străduit să aprind lumina".
Azi sunt 2 ani de zile de când gândurile mele așternute in "Mindfulness- Descoperă fericirea din interior" s-au plimbat dintr-un capăt al lumii în celălalt. S-a vândut și se vinde in continuare, semn că cineva, undeva incerca sa-si descopere fericirea interioara.
Mulțumesc companie Amazon pentru tot sprijinul in timpul acestei călătorii în lumea cărților si pentru sprijinul și încrederea în proiectele viitoare.
Va mulțumesc și vouă, dragi cititori pentru călătoria pe care am făcut-o împreună către această lume magica de MINDFULNESS.

© 2018 MINDFULNESS PROIECT REALIZAT DE DELIA SERBAN
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți